سكوووووت .... بصووررررر ....

كان نفسي اكتب من زمان، لكن كان فيه ظروف كتير منعاني ،اهمها اني كنت بخاف اكتب اصلا ، و اطلع اللي جوايا على ورق و اديه لحد يقراه ، كنت متصورة ان ده نوع من اطلاع الغير على احساساتي ،او يعني انحرج لو للي بيقرأ كلامي يستتفهه ، او يستقل بيه ، او انه يوجه ليا نقد احس فيه اني صغيرة ادام نفسي، بالرغم اني بأرحب بالنقد جدا، لكن اهوه كنت بتكسف ..
طبعا كان كمان فيه ظروف حياتية منعاني، لكن الحمد لله فضيت شوية وعندي حالة من الفراغ ، ففكرت في المدونة .
سميتها تصويرة !! ..
كل حاجة في الدنيا عبارة عن صورة بتحكي ببلاغة و من غير صوت عن حالة بنعيشها ..
عايزة كل اللي بيقرأ صوري ، يشوفها زي ما انا عاوزة اعرضها ..
اتمنى ان تصاويري تقدر تنقل احساسي ، و الاقي فيها الصديق اللي يعرف بجد يسمعني ....

هناك 5 تعليقات:

ضــى القمــر يقول...

أختى الحبيبه والغاليه ..

أولا : ألف مليون مبروك على افتتاح معرض تصويراتك الجميل .. وعلى فكرة عجبنى الأسم جدااا .. مبروك عليكى يا تصويرتى :) .

ثانيا : مش هرد على كلماتك كلمه كلمه .. لأننا أعلم الناس بأحاسيس بعض .. لكن يعلم الله بفرحتى لدخولك عالم التدوين .. اللى متأكدة انه هيعجبك جداا إن شاء الله .

ثالثا :انا حجزت لنفسى اول كرسى فى معرضك .. هااا موافقه .. ولا اروح ادور على معرض تانى ... ؟؟:)

أخيرا ..

الف مبروك مرة تانيه حبيبتى .. بجد فرحتى بيكى كبيرة جداا جداا والله

Sourah يقول...

غاليتي ضي القمر ..
التعليقات نورت بوجودك ...
متتحرمش ابدا منك

ShimaaMahdy يقول...

الف الف مبروك على المدونه واهلا بيكى فى عالم التدوين (:

طبعا هى متاخر بس لحد ماوصلت بقى انتى عارفه المواصلات صعبه فى بلوجر قووووى :D

بس انا زعلت موت من كلامك لما قولتى ان اللى يقرا هايستقل او يستخف بيه )):

اعتقد ان دا مش بيحصل و استحاله طبعا هاتلاقى حد استخف بكلامك ممكن يفهم الكلام غلط ووقتها بيبقى نقاش و تعرضى وجهه نظرك و دا طبعا وارد

اما موضوع النقد فالازم اكيد الواحد يقابل النقد و دا مفيد لينا عشان نقدر نحسن من انفسنا ولا ايه ياجميل (:

اول زياره ليا وان شاء الله مش اخر زياره


اروح بقى اشوف البوست اللى فوق عشان نشوف اول صورك فى الحياه ;)


تحياتى (:

غير معرف يقول...

حبيبتي ألف مبروك علي المدونه


كتاباتك تحفه معبره بجد عن مشاعرك ونقله احساسك لينا...
انا منتظره منك المزيد وياريت ماتحرمينا من كتاباتك الهائله


مبـــــــــروك يا أختي

Sourah يقول...

عزيزتي شيماء مهدي :
شكرا على تشريفك بزيارة مدونتي.
اعجبني ردك بشدة ، و اتمنى زيارتك المستمرة لمدونتي .
و على فكرة مدونتك ناعمةو حلوة فعلا ..